skip to Main Content

Inhoud Groepslessen:

  • 4 verschillende groepslessen
  • Effectieve trainingen van +/- 30 minuten
  • Elke training het maximale uit jezelf halen
  • Altijd begeleiding door een personal trainer
  • Onbeperkt en op afspraak trainen
  • Inclusief voedingsadvies in de app
  • Onbeperkt trainen
  • Trainen in Hoofddorp en Hillegom

Onze groepslessen

Kettlebelltraining
Trainen met de kettlebell geeft jou een allround workout. Als je traint met de kettlebell zal je merken dat het vet bijna wegsmelt. Als je overgewicht hebt, zal je slanker worden. En als je slank bent, zal je gespierder worden.

Creëer een atletisch lichaam!

Kettlebelltraining is extreem effectief voor het verbeteren van jouw lichaamssamenstelling. Kettlebells zijn geschikt voor iedereen. Zowel mannen als vrouwen trainen ermee en je kunt elke training op jouw eigen niveau trainen.

Je zal tijdens de trainingen merken dat je zowel conditioneel als neuromusculair (spieren en zenuwstelsel) tot de max moet gaan.

Powersledtraining
Als je op zoek bent naar een methode om effectief en veilig vet te verbranden, moet je powersledtraining hebben geprobeerd! Tijdens de 30 minuten durende training, ervaar je hoe effectief sleeptraining is.

Een hogere vetverbranding in 10 minuten

De training zorgt voor veel verzuring. (lactaat opbouw) Verzuring tijdens de training zorgt voor een groeihormoonpiek. Groeihormoon heeft als eigenschap dat het spiermassa laat toenemen en mede hierdoor jouw vetverbranding verhoogt. Tevens zorgt groeihormoon voor groei van nagels, haar en collageen in de huid. Groeihormoon mag daarom met recht het verjongingshormoon worden genoemd.

Circuittraining
Als je een afwisselende en uitdagende training wilt, moet je onze circuittraining proberen. Tijdens de circuittraining wissel je diverse oefeningen, op hoge intensiteit af met korte rustperiodes.

Perfecte afwisseling op jouw krachttraining!

In de trainingen train je met gemotiveerde medesporters, op jouw eigen niveau. Wanneer je onverhoopt een blessure hebt, passen we de oefeningen eventueel voor je aan zodat jij het maximale uit jouw training kunt halen.

Met circuittraining creëer je een hoge vetverbranding in de ‘afterburn’ na de training. Deze kan tot 72 uur na de training duren.

Boxercise
Wanneer jij jouw hoofd even helemaal leeg wil maken en even lekker los wil gaan op onze bokszakken, hebben we 2 x per week onze boxercise lessen. Ervaar in deze 30 minuten durende workout dat jij meer kan dan jij denkt!

Boksen, conditie en kracht gecombineerd in 1 training!

Tijdens de training werk je met de effectieve HIIT methode. Je wisselt korte zeer intensieve intervallen af met korte rustpauzes. Hierdoor verbeterd het herstelvermogen en verbrand je de, in jouw lichaam, opgeslagen suikers.

Hierdoor gaat je lichaam over op vetverbranding en creëer jij een atletisch en energiek lichaam.

3 mnd: €65,50 p/mnd | 6 mnd: €63,50 p/mnd | 12 mnd: €59,- p/mnd

Rooster groepslessen Hoofddorp

Maandag         21.10 uur kettlebelltraining

Dinsdag           19.30 uur circuittraining

Woensdag       19.30 uur kettlebelltraining

Donderdag      20.30 uur boxercise

Vrijdag              9.00 uur circuittraining

Zaterdag           8.55 uur powersledtraining & 10.30 uur boxercise

Zondag              9.50 uur powersledtraining

Rooster groepslessen Hillegom

Dinsdag           19.30 uur kettlebelltraining

Donderdag      19.30 uur kettlebelltraining

Zondag              11.30 uur powersledtraining

Geïnteresseerd in onze voedingscoaching?

Back To Top