fbpx
skip to Main Content
10 Voedingswetten Die Zorgen Voor Een Slank En Fit Lichaam

10 voedingswetten die zorgen voor een slank en fit lichaam

10 voedingswetten die zorgen voor een slank en fit lichaam

Een slank en fit lichaam krijg je niet zomaar. Maar wanneer jij deze 10 voedingswetten naleeft, gaat het ook jou lukken!

Veel mensen zijn van huis uit gewend om voornamelijk koolhydraten te eten. Door meer eiwitten, vetten en (meer) groenten te eten krijg je opeens veel meer energie en heb je geen opgeblazen gevoel meer na het eten. Wanneer jij je aan de 10 voedingswetten houdt, verzeker ik jou nog veel meer goede resultaten!

10 voedingswetten voor een slank en fit lichaam in 8 weken tijd

1. Eet koolhydraten gescheiden van eiwitten en vetten. Dit verteert beter en dit zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen in jouw darmen. 2. Eet alles wat rent, vliegt, zwemt, groen is en geen barcode heeft.

3. Vermijd geraffineerde suikers en vette snacks

4. Eet elke 3 uur een maaltijd of snack

5. Eet nooit 2 koolhydraatmaaltijden achter elkaar.

6. Suppleer met visolie van goede kwaliteit.

7. Drink 4 koppen groene thee per dag (niet meer)

8. Hou tijdelijk een voedingsdagboek bij om bewuste keuzes te maken. Dit kan ook in onze app. (www.onlinelifestyleplan.nl)

9. Start jouw dag altijd met eiwitten, vetten en groenten

10. Drink minimaal 2,5 liter water per dag. Groene thee mag je hierbij optellen.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top